tiistai 5. huhtikuuta 2016

Vertaistukea ja kyyneleitä.

Viimein tein sen mitä oon piiiitkään suunnitellut ja pohtinut, raahasin itseni vertaistukitapaamiseen! Ja ai että, olin kyynelet silmissä melkein kokoajan. Mutta jos totta puhutaan, mun kyyneleet oli lähinnä onnesta. Kaikki tuntui pikku hiljaa selviävän. Sain neuvoja lääkäreiden ja asioiden suhteen ja ai että tuntui hyvälle. Tosiaan sehän oli SEDYn vertaistapaaminen eli siis EDS potilaille, joten sain vinkkejä niille ihanille lääkäreille jotka osaisi asian diagnosoida!

http://www.ehlers-danlos.fi/
http://www.ehlers-danlos.fi/

Se mitä mä olen monesti pohtinut, eli mikä mun tulevaisuus on. Mä koen et sain siihen parhaan mahdollisen vastauksen, "se on kokonaan yksilöllistä". Mun oikeasti siis tarvii vaan muistaa tajuta milloin oma raja on täynnä ja sitten vaan huilata. Puhun nyt tosi viisaasti siitä asiasta, mut en mä kyllä osaa ajoissa lopettaa vieläkään, mä oon vähän kuin se avaruusmies Toy Storystä mut vaan melkein koska, äärirajoille ja niiden yli! Mutta kuten eräs sanoikin, "kun pääset huipulle niin putoat lujaa alas, tai olkapäät ainakin.."

12948531_631832493641404_1206388143_o
Mun ihanat ihanat uudet olopöksyt!

Pakko tosiaan myöntää että tänään oli taas yksi päivä joka toimii esimerkkinä aivan liian nopeasta tilan muutoksesta. Oltiin päästy vertaistapaamisesta kotiin ja koska oli aivan tajuton nälkä niin menin tekee nopeeta ruokaa, eli 10minuutin pataruokaa. Kerkesin varmaan 5minuuttia seisomaan hellan ääressä, koska olo oli niin hyvä että aattelin jaksavani sen. Mutta kappas, sitten alkaakin niin järkyttävä kipu että puren hammasta ja kyyneleet valuu kun pyydän N:n sekoittamaan ruokaa. Sitten ollaankin sohvalla itkien kun ei pysty edes istumaan.  Kipu on aivan älytön vaikka täys lääkitys ja yritän levätä, noh ei muuta kun pyörätuoli auki ja ehkä sillä pärjätään.    Uskoisin itte että tässä nyt sitten kostautuu se muutto, ja Kiipulan hyvä päivä sekä eilinen yritys shoppailusta.

Mie oon snapchatissa siis sairaanjenni ja siellä voi mua seurailla, vaikka oon vähän huono kuvailemaan!
Mie oon snapchatissa siis sairaanjenni ja siellä voi mua seurailla, vaikka oon vähän huono kuvailemaan!

Toivottavasti  saisin pian aikaiseksi kuvata teille tätä kämppää mut varotan jo etukäteen et se sitten tulee olee hyvin rehellisiä kuvia, eikä mitään bloggareiden juuri siivottuja luksusasuntoja joissa kukat kukkii ja pöydät kiiltää. Samoin voisin tehdä taas uutta kuvapäivitystä. Toivokaa päivityksiä ja päivitys aiheita ja muuta ihanaa ja kivaa!
Mä en siis oo hirveesti sellainen et kuvailisin kaiken aikaa ja kaikenlaista vaan kuvaan sellaisina päivinä kun pysyy puhelin niin ns tasaisena sen verran että kuva onnistuisi!

 Muistakas myös blogin facebook, löytyy alta sinisestä f-logosta, sieltä saa tykättyä, sinne ilmoitan aina uusista uutisista ja vähän muutakin. Sitä kautta mulle saa myös laitettua viestiä, vastaan blogin faceen nopeasti, omassa facessa en välttämättä vastaa blogiasioihin. Kertokaa blogista myös kavereille!

Psst! Enään viikon verran yllätykseen!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti